فروشگاه مودم شاپ,خرید مودم همراه , خرید مودم ,3g,مودم وايمکس رايتل,خرید مودم جيبي رايتل, خرید مودم بيسيم رايتل,مودم واي فاي رايتل,مودم سيمکارتي,مودم سيمکارتخور,مودم سيم کارت خور,خرید اینترنت جیبی,مودم رایتل,مودم wifi رایتل,مودم همراه,مودم 3G وایرلس,مودم همراه ,مودم 3g,مودم وايمکس رايتل,مودم جيبي رايتل,مودم بيسيم رايتل,مودم واي فاي رايتل,مودم واي فاي بيسيم,مودم سيمکارتي,مودم سيمکارتخور,مودم سيم کارت خور ,مودم تبلتي,فروش مودم همراه,خريد مودم رايتل,خريد مودم جيبي,خريد مودم رايتل,خريد مودم تبلت,خريد مودم وايمکس,خريد مودم همراه,فروش مودم usb,خريد مودم usb,سيمکارت رايتل,خريد سيمکارت رايتل,فروش سيمکارت رايتل,ثبت نام رايتل,اخبار رايتل,مودم دي لينک جيبي,مودم ايرانسل,مودم جيبي سيمکارتخور,اينترنت جيبي رايتل,اينترنت سيمکارتي,ايرنت رايتل,وايمکس,وايمکس مبين نت ,وايمکس ايرانسل,تعرفه اينترنت رايتل,مودم 3g وايرلس,مدم رایتل,مدم,مودم جیبی وای فای ,وایرلس جیبی,مودم 4g,خرید مودم 4g,خرید مودم جیبی ایرانسلمودم شاپ,خرید مودم جیبی,خرید مودم همراه,خرید مودم 3G,مودم 3G وایرلس,مودم رایتل,مودم سیمکارتی,خرید مودم جیبی ایرانسل,خرید مودم 4G,4G

LTE همراه اول در ۲۱ شهر راه اندازی شده است

LTE همراه اول در ۲۱ شهر راه اندازی شده است

سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی از زمان ارائه شبکه نسل چهارم موبایل توسط همراه اول منتشر شد، که در آخرین اظهار نظر مدیرعامل این شرکت از راه اندازی LTE قبل از شروع سال ۹۴ خبر داد.

اما از آن زمان به بعد در رابطه با موضوع راه اندازی ۴G و شایعات موجود، اخبار و اطلاعات رسمی از سوی اپراتور اول تلفن همراه منتشر نگردید. با توجه به انتظار مشترکان این شرکت برای ارائه نسل چهارم موبایل و سوال هایی که در این مورد برای کاربران پیش آمده بود، موضوع را از مدیر عامل این شرکت پیگیری نمودیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در رابطه با زمان راه اندازی ۴G گفت: LTE همراه اول در ۲۱ شهر به صورت Hotspot در بخش های پر مصرف راه اندازی شده اما تمرکز ما روی توسعه و راه اندازی ۳G است.

وحید صدوقی در مورد تمرکز این اپراتور روی نسل سوم تلفن همراه، اعلام کرد: بیش از ۹۰ درصد تلفن های هوشمند مشترکان ما از ۳G پشتیبانی می کنند و کمتر از ۱۰ درصد آنها قابلیت پشتیبانی از فناوری ۴G را دارند، به همین خاطر پوشش نسل سوم در اولویت همراه اول قرار گرفت.

وی به این سوال که «سیم کارت های Usim همراه اول چه زمانی ارائه خواهند شد؟» پاسخ داد: این سیم کارت ها هم اکنون در دفاتر خدماتی ما موجود هستند و مشترکان می توانند از طریق این دفاتر Usim همراه اول را تهیه نمایند و از شبکه ۴G استفاده کنند.

مدیر عامل همراه اول در مورد عدم اطلاع رسانی ارائه شبکه ۴G و Usim گفت: به زودی اطلاع رسانی و تبلیغات این موضوع نیز در رسانه ها آغاز می گردد.

بنا بر اطلاعات موجود در سایت همراه اول و تست هایی که گرفته شده، مشاهده کردیم شبکه نسل سوم تلفن همراه تنها برای خریداران بسته های اینترنت هراه اول، فعال می شود. پیرامون این موضوع وحید صدوقی به دیجیاتو توضیح داد: با توجه به اینکه سرعت ۳G نسبت به نسل قبلی بیشتر است و اگر مشترکان به صورت آزاد از آن استفاده کنند باید هزینه زیادی را پرداخت نمایند، امکانی را فعال کردیم که فقط خریداران بسته بتوانند از این شبکه بهره ببرند.

او ادامه داد: البته این امکان را پس از تبلیغات در سراسر کشور و مطلع شدن مشترکان از میزان ترافیک مصرفی، غیر فعال کردیم و فقط شهر تهران بدین صورت باقی ماند، که بعد از عید نوروز، این امکان در پایتخت نیز غیر فعال شد.

برچسب ها همراه اول 4G LTE